Levertijden

 

HEOO wil qua service altijd zo snel mogelijk proberen te leveren. Wij vinden het belangrijk dat de klant duidelijkheid over het leveren van de producten. Je begrijpt ongetwijfeld dat het soms kan uitlopen daarom zorgen wij er persoonlijk voor dat u op de hoogte wordt gehouden. Mocht je niet thuis zijn dan kun je met ons een nieuwe afspraak maken voor levering.
Hieronder vindt je het aantal werkdagen waarbinnen de bestellingen door ons verzonden worden. Mochten wij binnen de onderstaande werkdagen niet kunnen leveren dan wordt dit altijd netjes gecommuniceerd.

 

- Inzethor  10 werkdagen

 

- Schuifhor 8 werkdagen

 

- Enkele Hordeur 10 werkdagen

 

- Dubbele hordeur 10 werkdagen

 

 

 

 

 

Retouren

 

De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een op maat gemaakt product als blijkt dat het niet past.

HEOO doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen wij dit gewoon netjes oplossen.

Wanneer de fout bij ons ligt sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor. Heb je zelf een (meet)fout gemaakt waardoor de horren niet passen? Dan biedt HEOO een omruilservice aan. Maatwerkproducten die je via internet koopt kun je normaal gesproken niet omruilen, omdat ze specifiek volgens jouw wensen worden geproduceerd. Ondanks dat biedt HEOO de volgende omruilservices:

  • Is de inzethor of schuifhor te groot? Dan kun je deze opsturen of langskomen en dan kunnen wij ervoor zorgen dat dit op maat wordt gemaakt. Dit kost niets.
  • Is de inzethor of voorzethor te klein? Dan geven we om de pijn te verzachten 50% korting op de nieuwe inzethor of schuifhor.
  • Past de hordeur niet? Dan ontvang je € 50,- korting op de nieuwe hordeur.

Wil je gebruik maken van onze omruilservice, vul dan ons retourformulier in. Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben en deze door ons is behandeld, ontvang je een e-mail met aanvullende informatie.